Thursday, December 9, 2010

PLeAsE hiRe mE, i'Ve GrAdUatEd~~~~~~~~

SalAM......

Dah basi, masam blog aku ni..busy beb.. sibuk buat partime, jd penulis sambilan yang xtau masa depan.. nak isi masa punya pasal..penat tggu interbiu.. Senin ni da interbiu..Ya Allah..tolong hambaMu ini..takotttt....

Sebenarnya saya baru je beberapa hari grad, tp dok umah dh sebulan 2 hari.exam final habis awal, saya cabut awal la dulu. 

Alhamdulillah,akhirnya habes jugk study saya, sebelum ni status dok active lagi..check2 tadi dh graduated..melompat katak la..sapa xsonok kan, dh merdeka, buku xpayah hadam termuntah-muntah dah..



Tapi saya xpuas hati gi,nak sambung Master plak, cita-cita saya nak jadi lecturer ( hehe..orang kecik, cita-cita besau), lagipun ada degree pun belum tentu dapat keje kan? risau jugak..

Sekarang saya jadi writer, partime je, dapatla sekupang dua..Saya diberi tugasan membuat esei untuk budak2 sekolah rendah.. Dah lama tinggal BM ni,nak buat 1 ayat pun pikir berjam-jam.. Tabik spring lah untuk adik2 sekolah rendah yang dapat A dalam BM penulisan.. ( malunya aku)~~~

K, la..xleh lama-lama ni..nak sambung keja..sok due, kenala berjaga sampai pagi.hukhuk~~~

BUBYE..SaLaM~~~~~~

No comments:

Post a Comment