Tuesday, November 23, 2010

AKu RaSA mAcAM nAk BeRNiaGA LA~~`

SalaM.......

Dah 2 minggu lebih aku ni menanam anggur yang xbrapa nak menjadi, terpikir jugak rasa nak buka bisnes sendiri, ingat nak buat bisnes t-shirt muslimah. kat taman ria mesra ni xdak lagi orang buat bisnes tu,tapi tu la masalahnya, modal xmencukupi plak...

Kan best kalo aku nega ni xkena modal, pas dapat untung baru aku kasi modal..hehe..knapa la xda yang berani buat gitu, bukannya sume orang penipu...aku ni jujur apa..masuk bakul angkat sendiri la plak..hehehe..

Xpa la..harap2 adala modal sket2 t..dok saja pakai kata xbleh beli h,p baru la aku.. dgn nk smbung master lagi..sume duit tu, nak harap satu gaji zaman la ni xbleh dah..duduk di takuk lama la jawabnya ```````````

Emm...harap-harap jumpala bisnes yang dicari nanti..USAHA TANGGA KEJAYAAN.. Sahhalani Ya Allah~~~~~~~


No comments:

Post a Comment